srijeda, 29. prosinca 2010.

Još dva dana do proslave...

Ne znam kako vi ali ja se ne osjećam ni malo praznično :(. Rekla bi da to traje zadnjih par godina. Ustvari otkako je otišla moja Rudikica. Rudi je bila moja velika ljubav, prekrasna francuska pudla i moja najbolja prijateljica skoro 18 godina. Na kraju, 06.12.2008, nakon par godina borbe sam je izgubila. Umrla je u mom čvrstom zagrljaju dok sam je ljubila u glavicu :( Takvi momenti se nikada ne zaboravljaju.  Ali ne zaboravljaju se oni veseli i predivni sa njom. Njih je bilo pregršt. Sada nakon pune dvije godine još uvijek se ne usuđujem uvesti drugo kučence u moj dom. Mada bi htjela. Sačekaću još neko vrijeme. Vrijeme čini čuda. Tako bar kažu.


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!