utorak, 7. prosinca 2010.

Skeptik


Ovih dana odlučila sam moje čestitkice ponuditi i nekim poznanicima koji imaju gift shopove i slične radnje gdje bi se one mogle distribuirati. Do sada sam prodaju radila isključivo virtuelnim putem. I mada su kritike bile odlične, ja sam i dalje bila skeptična prema sredini u kojoj živim. Zato je moje iznenađenje bilo ogromno... Svi koje sam kontaktirala htjeli su još i još :) To mi je dalo toliko snage da sada ništa drugo ne bi ni radila nego uživala u mojim papirićima...Moja sestra kaže da sam neumjerena u svemu. Možda je u pravu:(







Zato evo još par mojih uradaka, pa možda i od vas neko kaže što  misli. Pri tome ne očekujem samo dobre, nego i loše kritike... jer one me tjeraju da budem još bolja u onome što radim...

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!