ponedjeljak, 13. prosinca 2010.

"Prijateljstvo"

Postoji li prijateljstvo među suprotnim polovima ili je u pitanju samo "muvanje"? Ja ne mislim tako. Najljepše momente u životi imala sam i još uvijek imam sa mojim prijateljima.
Sa curama je drugačije. Ne kaže se džaba "žena je ženi vuk" :)
Ja se slažem sa tim. Ili ono "žene se ne modiraju zbog muškaraca već zbog drugih žena".
Danas sam se opet razočarala u jednu od mojih "prijateljica". Nevjerovatno je to koliko sam lakomislena i kako uvijek ponavljam istu grešku vjerujući da bi "prijateljica" učinila za mene bar dio onoga što bi ja za nju u svako doba.
He he... idemo dalje, nećemo više o tome jer život je u suštini lijep :) Ne treba se trošiti na likove koji vas ne zaslužuju. Smješno im je posvetiti i minut a ne ovoliki post.
Za one koje mrzi ići na FB (www.facebook.com/cornella.cards)evo opet nešto iz moje kolekcije novogodišnjih čestitki. U nekim od slijedećih blogova napisaću nešto o izradi čestitki. O mom omiljenom Big Shotu, najdražim pečatima i folderima... vezanju mašnica. A uskoro i slike moje Hobi sobe. Da se bolje upoznamo... :)




Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!