utorak, 7. prosinca 2010.

Teretana i novi hobi

Krenula sam u teretanu. Koji dobar osjećaj! Još da mogu nagovoriti i neke drage ljude da mi se pridruže :) Više zbog njih samih nego zbog mene. Mada se ni ja ne bi žalila. Vrijeme bi sigurno brže laufalo uz malo ćakulanja dok se znojim na steperu. Sinoć sam bila kod Snježe "na disanju". Tako zovemo lagani program Joge... Pranayame, Bhastike i Kriye (Sri Sri Ravi Shankar-a). Nevjerovatno koliko su to moćne tehnike za oslobađanje nagomilane negativne energije... a ja je imam na pretek. No, ko je nema? Uvijek sam htjela više nego što objektivno mogu stići napraviti. Valjda najbolje funkcionišem pod stresom. Ipak, u zadnje vrijeme osjećam da bi trebala malo usporiti. Zato sam odlučila da se više posvetim sebi. Većinu dana sam radila logo za "Bosfam". Onda sam se odmarala uz moj omiljeni hobi... scrapbooking. Između ostalog radila sam čestitke za predstojeće praznike... Božić i NOVU GODINU. U posljednje vrijeme investirala sam dosta u ovaj hobi. Uprkos tome kao da sam tek zavirila u ovaj svemir mogućnosti. Za one koje interesuje više: http://www.facebook.com/cornella.cards

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!