nedjelja, 2. siječnja 2011.

Drugi januar popodne ...

Evo, prolazi već drugi dan 2011-te godine. Nakon vrlo umjerenog slavlja lagano se vraćam u kolotečinu. Ovih dana sam dosta odmarala pa je vrijeme za nove akcije. Večeras pravim planove za sutra i nastojim da uklopim i teretanu i posao i sve ostalo :)
Mama i sestra su otišle na yogu a ja sam je svjesno, zbog nekih objektivnih okolnosti, propustila. A bila bi mi dobro došla. Nema veze. Pokušaću od sutra sa kućnim programom yoge, jer sam se upisala za regresiju kod G-dje Alenke. Negdje sredinom februara. Zato ću morati 40 dana svaki dan raditi skraćeni program Asana, Pranayame i Kriye. Da bi se tjelo i um u datom momentu mogli što više opustiti. I mada sam skeptična do kraja, vrag mi neda mira... Moram ja svoj nos svuda ugurati :)
Idem sada malo van na zrak prošetati pa ću pogledati "all good things"... Maja kaže da je super. Znaći pravo ću uživati :) Pošto je Nova godina za nama, idemo  malo šareniti stranice sa klasičnim čestitkama urađenim za rođendan i neke druge prilike:








Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!