petak, 15. ožujka 2013.

Kutija za šivanje

Svojim dosadašnjim hobijima (scrapbooking i decoupage) ovih dana dodala sam još jedan - šivanje :)...Kupila sam Berninu Bernette 25 iz programa "My Bernette my world" i trebala sam organizovati pribor:). Staru kutiju koja je do juče čuvala papiriće, preuredila sam i sada čuva ono za šta je i namjenjena... pribor za šivanje...Bila toliko stara da se jedva nešto sa njom moglo napraviti :(... Nije savršena, ali ja sam tako sretna da sam joj produžila vijek i da mi je tako lijepo organizovala sve krpice i končiće... zato mi je jedna od omiljenih ♥












4 komentara:

  1. obožavam ovakve kutije:)......imam dvije koje strpljivo čekaju da ih uredim:).....mislim da ću bar jednu urediti slično ovoj tvojoj jer mi se jako sviđa kako si iskombinirala ruže na poklopci u ornamenta na donjem dijelu.....
    a šta reći za šivaću mašinu?....odličan izbor i dobrodošla u klub "sjedila sam za mašinom šila sam" :))....

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala Mare! drago mi je da ti se sviđa kutija :)... problem je što se nisam mogla baš "razmahati" jer je sloj boje sa strana morao biti jako tanak inače dolazi do stuganja pri razvlačenju... a koju mašinu odabrati bila je prava studija, zato se iskreno nadam da nisam profulala. ovaj tvoj komentar mi pravo znači :)... hvala!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!