utorak, 14. prosinca 2010.

Prvi pravi snijeg ove godine...

Pao je snijeg. I to pravi. Prvi ove godine. Vani je fantastično čisto, sve bijelo a zrak oštar i predivan.
Završiću post, privesti knjigu kraju, pa u krevet. Knjiga je fenomenalna. Toplo je preporučujem: "Putovanje duša" Michael Newton. Osim onima koji ne vole ili ne vjeruju u takve stvari. Ja se tu i tamo zapalim za te teme. I iako nisam imala osobnih iskustava, vjerujem ljudima koji jesu. Ne zato što sam lakovjerna, nego zato što neki od njih uživaju moje povjerenje. A uživaju moje povjerenje jer se kroz život nisam razočarala u njih i ne mislim da bi izmišljali takve stvari :)
Opet sam "bacila" pogled kroz prozor i poželjela da ta bjelina potraje. Što duže to bolje. Znam da to i moja pričljiva ljubav želi.
Mia (moja sestričina) istinski uživa na i u snijegu:


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!