subota, 25. prosinca 2010.

Marry Christmas!

Svima koji čitaju i koji danas slave, želim čestit Božić i svako dobro u životu...
Ja sam danas bila kod moje mame na ručku i tako je bilo sve ukusno da sada jedva sjedim i ovo pišem. Mlinci i domaće veliko pile. Neizbježna salata kao i najljepša mamina torta. Mljac.
Vani je najmanje blagdanska atmosfera. Tmurno sa dosta magle i kiše :( Nadam se da će bar za Novu godinu pasti snijeg. Ništa ljepše od bijelog Silvesterova :) Kako bi se Mia samo radovala! Sinoć smo otvarali poklone i niko nije bio sretniji od nje. Poslije je čak i plakala. Zato što se veče, koje je tako dugo čekala, blilži kraju. Onda se smirila kada smo joj rekle da ni sutra neće u obdanište i da ćemo i sutra hodati i uživati.
Sutra je nedjelja. Sutra ću cijeli dan da lješkarim i odmaram. Ako stignem možda napišem tutorijal o vezanju mašnica. Sigurna sam da neki od vas to vole :)




Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!