četvrtak, 16. prosinca 2010.

Mjesto za opuštanje

Napokon sam završila memorandum i logo koje su mi naručili još prije 7 dana, tako da ću se sutra moći posvetiti sebi. To znači malo shoping, malo Mia i malo moj hobi. Evo kako sam obećala u nekom od prošlih postova, slika i komadić atmosfere iz moje hobi-sobice :) To je moj kutak za opuštanje. I Mijin. U posljednje vrijeme sve više i više uživa u pravljenju čestitki samnom. I sve je bolja u tome :)
Dakle, soba je velika taman toliko koliko i treba da bude. Jer u ovome poslu sve treba da vam je na dohvat ruke. Obavezna je stolica na kotačiće kojom rolate od prvog stola do drugog kako bi uzeli papirić ili izrezali ga na odgovarajuće dimenzije. Iznad radnog stola je mreža sa stalkom za mašne i nizom pregrada za kutije u kojima su detalji za izradu čestitki. Na prozoru su platnene trake sa džepovima u koje sam smjestila silikonski pištolj i pištolj za topljenje praha i emboziranje. Na drugom stolu su računar, mala mašina za rezanje i Rolland Cutter za automatsko rezanje papira. Na zidu umjesto slike su umetnuta magnetna ploča i na njoj šablončići za Big Shot. U regalu i ladicama su pečati, folderi, i sve druge sitnice koje su neophodne u izradi čestitiki kao i zalihe papira i urađenih čestitiki...
U nekom od narednih postova pisaću o Big Shotu (zadnja slika). Mojoj omiljenoj igrački koja mi je u dobroj mjeri promjenila život :)






Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!