četvrtak, 9. prosinca 2010.

Scrapbooking sa Mijom

Danas je bio prilično naporan dan na poslu. Nekako sam preživjela. Čak sam poslije podne otišla po moju ljubav, moju sestričinu Mihaelu/Miju u obdanište, pa smo kod mene radile čestitke. Ona ima 5g. i najslađe je biće na cijeloj planeti. Nema sumnje... Raditi čestitke sa njom, ustvari znači biti njoj na usluzi. Rezuckati joj papiriće, ljepiti ih gdje ona želi, crtati. Dodavati joj flomastere, spuštati lampu za preslikavanje i priključivati... nebiste vjerovali šta sve napravim u 2 sata "pravljenja čestitiki" sa njom. I iako me dribla kao luda, kao hipnotizirana radim sve što mi kaže. I to sa zadovoljstvom:) To mora da je ljubav!!!!!!!!
Maloprije sam je odvela kući i sada više nemam volje za praviti čestitke. Kada završim sa postom idem pogledati neki dobar film, pa u krpe...
Ali evo staviću ipak nešto što sam ranije napravila. Čisto da malo ušarenim stranicu :)





He he... upravo sam "digla" poštu od mog druga Peđe. Lud je ko struja :)))) Opet mi je poslao super mail :) Evo da i vas malo nasmijem:

BITI il' NE_BITI !!! Samo pitanje koga?

KO DRUGOME ŠKOLU GRADI NEK SAM U NjU IDE!!!

Čovek pije da zaboravi,ali nikada ne zaboravi da pije

Dupe ženu krasi, a tortu orasi!!!

Šamar nije ništa drugo do odgovor iz prve ruke!

Toliko si RUZAN da kada baciš BOOMERANG on nece da se VRATI :)))

Stranger in the night, sida in the morning!

ŽIVI SVAKI DAN KAO DA TI JE POSLEDNJI....JEDNOG DANA BIĆEŠ U PRAVU

Privela me murija u stanicu i ubili su Boga u meni. Sada sam ateista...

ISPRED KUĆE KUBIK DRVA, TI SI MOJA LJUBAV PRVA!!!

DA BOG DA TI SIN DOVEO ZETA U KUĆU!!!!!!

U raju je lijepo...al u paklu je ekipa!!!

Od škole jos niko nije umro, ali ne treba rizikovati

Poželi nešto večeras. Možda se čudo dosađuje

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!