petak, 25. veljače 2011.

Matrioška i scrapbook papiri

Juče sam dobar dio dana provela u crtanju matrioške. Onako sva šarena asocirala me na nadolazeći Uskrs :). I morala sam napraviti čestitku, što šareniju i što više uskršnju... I na kraju sam nešto i napravila. U nekom od narednih postova, vjerovatno već u slijedećem prosudit ćete sami kako je ispalo.
Primjetila sam da i ovdje kod nas ima sve veći broj zainteresovanih za scrapbook. I većina ima isti problem... da zbavi potreban materijal i pribor za rad. Naišla sam na par radnji u Zg koji prodaju papire, ali u njihovim online trgovinama izbor je prilično ograničen, a cijene dobreeeeee :). Zato sam odlučila početi sa pravljenjem svojih papira i to ne samo za digitalni scrapbooking nego i za onaj pravi jer ustvari imam super opremu (vrlo kvalitetna 2 digi aparata) za štampu istih. I prošlu nedjelju sam već kreirala par papirića (najviše sa uskršnjim motivima), pa ću i njih staviti na blog... Svi zainteresovani (za digitalni format ili printani uzorak) mogu me kontaktirati na mail: cornella.cards@gmail.com.
A sada još jedan album u koji idu sličice sa nekog nezaboravnog putovanja... :)




4 komentara:

  1. Jedan pogled na album i poželela sam da putujem :))).

    OdgovoriIzbriši
  2. Izradjujes fantasticne albume i cestitke. Hvala na posjeti i dobrodosla u blogerske vode:-)
    Saljem ti suncani pozdrav iz Rijeke, Biljana

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Lenka i Biljo! Vaši komentari mi svakao puno znače.Takodje, i vaši blogovi su veoma inspirativni... Decoupage i patchwork su mi omiljeni. Ipak, zbog obima poslova, morala sam se oprijedliti za scrapbooking :) Pa ne mogu sve stići. To ipak ne znači da me vaše tehnike manje fasciniraju. Ovih dana sam dekupažirala nokte... salvete tehnikom... Jeste li probale slično? Super je ispalo... Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!