srijeda, 26. siječnja 2011.

Stigao je Nikon D3100

Stigao je novi Nikon ali ja tek treba da učim na njemu. Ima užasno puno mogućnosti a ja imam tako puno obaveza, da mi dan prodje u trenu. Ništa ne stižem. Možda je i do organizacije. Mada mislim da nisam loš organizator:)... A možda si i puno toga zadam za napraviti, pa nikada ne stignem sve. I onda sam frustirana:( Pitam se samo kako ću naći vremena za učenje fotografije! Ne vjerujem da ću joj se moći baš nešto žešće posvetiti. Biće to više usput.
Danas je mojoj tetki rođendan. 91-i! Voljela bi da smo malo bliže i da je nešto mlađa ili bar ne tako senilna, da joj napravim jedan rođendanski album. Na žalost, njoj više nije do toga. Nekada je jako voljela ručno rađene stvari. Vrijeme je učinilo svoje, pa sada najviše voli odmarati. Kako god, sretan joj rođendan želim!
Završila sam novi scrapbook album. Ali pošto je već hvatao mrak vani kada sam slikala, slike i nisu nešto. Normalan čovjek bi čekao sutra. Pa da po danu napravi super fotke. Ali ne i ja. Kod mene mora sve odmah. Kao kod Mijice :)







Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!