četvrtak, 20. siječnja 2011.

Album "I love you"

Upravo sam se vratila sa izložbe slika i fotografija Senke Hukić i Mirsada Hadžiefendića... Iskreno, nije mi se baš išlo jer vani je pakleno depresivna susnježica i minus 100 stepeni. Osim toga, radila sam cijeli dan i sve što mi je trebalo je "horizontala" i topla dekica. Ipak, obećala sam da ću doći na izložbu i naravno da sam ispoštovala obećanje. Bilo je super. Uvijek me oduševljavala Mirsina fotografija. Senka je takodje super, vrlo moderni radovi i super originalni. Radila sam im kataloge i plakate za izložbu, pa sam skoknula da vidim kako njihovi radovi iz kataloga izgledaju na zidu :). I isplatilo se. Oduševila sam se.
Ok, većeras se neću nešto raspisati jer sam prilično umorna pa bježim u krpe. Evo još jedan scrapbooking album, na temu "i love you" :)




Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!