utorak, 11. siječnja 2011.

Štampane čestitke "Horoskopski znaci"

Prije par godina našla sam haos tekst o horoskopskim znacima na netu. Budući da sam zbog astrologije izgubila 3 godine na faxu :) i da prema tome, prilično dobro poznajem tu materiju, naravno da sam se zapalila za to štivo. Vlasnik teksta ne da je samo duhovit nego i vrlo, vrlo dobro poznaje osobine svakog znaka ponaosob. Rekla bih u dušu! Naravno, nisam odolila.... Obratila sam se izvjesnom Banetu i dobila dozvolu da ga štampam na moje čestitke. Normalno pod uslovom da ga kreditiram jednim malim linkom na svakoj odštampanoj čestitci. Podrazumjeva se da sam to i napravila. I to svakako sa zadovoljstvom. Bane je genijalac. Jako mi se svidjaju njegovi tekstovi i ja vam toplo preporučujem da ih pročitate. Prošlu godinu nije bio nešto aktivan, ali bez obzira na to, ima dosta vrlo interesantnih stvari na stranici. I da, evo ga link: http://www.banerules.com/. Evo u prilogu i par čestitiki "horoskopski znaci" sa njegovim tekstom.





Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!