petak, 7. siječnja 2011.

Svima koji slave... Hristos se rodi!

He he koji sam ja karakter! Ništa od dole navedenog nisam uspjela ispoštovati. Osjećam se tako rasuto da ne znam hoću li se uskoro i moći skockati :( Milion nekih "poslića" razbili su me do u najsitnije komadiće. Najviše mrzim kada se ne držim planiranog. Kakve su moje zvjezde ovih dana???
Sada se upravo spremam sa Mijom na klizanje. To je bio uslov da danas spava i bude dobra:) Nadam se samo da umjesto klizališta neću zateći veliku baru, budući da je danas bio popriličan +.
Počela sam raditi i par scrapbooking albuma ali ni jedan još nisam privela kraju. A vrijeme laufa... Momentalno imamo dosta posla u firmi oko nekog regionalnog projekta. Tako da na privatnom planu ništa ne stižem. Panika!
Danas je pravoslavni Božić i ja svima koji slave i ovo čitaju želim Sretan Božić i svako dobro u životu.
U medjuvremenu upload-ovaću opet koju čestitku iz mojih zaliha...



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!