nedjelja, 16. siječnja 2011.

Scrapbooking Album

Prije par mjeseci neka Romkinja je prišla za sto gdje smo sjedile Maja i ja. Htjela je da nam gata. I kada smo joj rekle da ide, da ne vjerujemo u "gatanje", ona je počela kao iz topa: "ti Mrka nikako ne znaš sa parama. Uvijek ih dobiješ ali samo ti prođu kroz ruke... mnogo si rastrošna... osim toga, ni u čemu ne uživaš duže od 5 min. tvoja radost je kratka. Može ti neko dvorac pokloniti, do ujutro te ne bi držalo." :) Nisam vjerovala. Pogodila je moju Ahilovu petu. Još je pričala neke intimnije stvari i sve više i više me šokirala. Onda je tražila novce da mi pravo "gata"... da mi kaže konkretnije. I ja nisam imala hrabrosti. Plašila sam se šta bi mi mogla reći i nisam pristala. Nevjerovatno, ali opisala me u 5 min. I neke bitne scene iz mog života. Ko normalan bi imao hrabrosti :)
Juče sam naručila novi digitalni užitak. Nikon 3100. Sutra ću ga preuzeti i dođe mi da skakućem od sreće :) Koliko dugo će me držati?Vjerovatno do ujutro. Ili uz malo sreće, do večeri :(
Evo i mog novog scrapbooking foto-albuma. Preslatka stvar za poklon. Još kada se u njega "nakače" fotografije :) Narednih dana biće i više slika. Naravno sa novim aparatom :)








Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!