ponedjeljak, 29. travnja 2013.

Mlin za orašaste plodove

I dok čekam sutrašnji dan kada treba da mi stigne moj novi Imak, odlučila sam reinstalirati win7 na mom starom ali vjernom dell notebooku... prije toga trebala bi srediti i externi disc, na kojem se nalazi dosta stvari koje mi više ne trebaju. To će mi uzeti najmanje 4-5 sati i to je razlog zašto sam odlagala "čišćenje" do zadnjeg :). Palo mi je na pamet da prije svega, uz kaficu, napišem jedan post jer je prošlo već dosta vremena od zadnjeg...  Ovih dana bila sam dosta zauzeta, što redovnim poslom, što radionicama pa sam uspjela uraditi samo ovaj mlin... ispao je skoro onako kako sam ga zamislila prije sređivanja... nisam sigurna da sam ga završila. Možda naknadno dodam još malo patine... Znači radila sam ga klasičnom krakle tehnikom i salvetom... salveta je predivna, tako divno se uklopila u pozadinu da bolji izbor nisam mogla napraviti...





Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!