subota, 13. travnja 2013.

Dvanaesta i trinaesta radionica "osnove decoupage-a" - Srebrenica i Prnjavor

Dvanaestu radionicu održala sam u Srebrenici, tačnije u Potočarima, u Mi Bospovom prostoru (Zgrade socijalnog stanovanja). Ovo je prvi put da sam se našla u ovom kraju o kome sam toliko slušala...Cijeli dan je padala jaka kiša pa sam vidjela samo ono što mi je bilo dostupno vidjeti iz auta... Memorijalni spomenik i glavnu ulicu ... Žene su bile predivne :)... skoro da nisu ni znale o čemu se radi kada je krenula radionica... a poslije su se tako srdačno (zajedno samnom) divile svojim radovima...
Prnjavor... sladak gradić u kojem sam se, takođe, našla prvi put u životu :).... U Centru za kulturu me je dočekalo desetak žena vrlo zainteresovanih da nauče nešto o decoupage-u. Opet je napravljeno dosta interesantnih radova, pa su učesnice radionice napustile salu ozarenih lica i vrlo vesele...

SREBRENICA


PRNJAVOR


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!