ponedjeljak, 15. travnja 2013.

Hvala Jasna!

Kako sam se iznenadila kada mi je poštar pokucao na vrata i uručio poveću kovertu iz Beograda... Moja Blog-prijateljica Jasna mi je poslala krasne slavete i predivnu čestitku koju je sama napravila. I ovom prilikom joj se zahvaljujem... stvarno me iznenadila... i to ne malo.
Prije kratkog vremena je postala mamica predivnoj kćerkici, pa sam stvarno zatečena da je imala vremena i misliti na mene a ne još i slati mi paketić :)... kako bi bilo lijepo da mi je bliže, osjećam da bi to bilo jedno lijepo intenzivno prijateljstvo... jer tako je malo tako divnih ljudi u mom okruženju, da bi ja to stvarno znala cijeniti. Bilo kako bilo, sretna sam da je uopšte poznajem i da se možemo makar i virtuelno družiti :)...



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!