utorak, 9. travnja 2013.

Deseta i jedanaesta radionica decoupage-a, Sarajevo i Olovo

U Sarajevu sam već drugi put. Isti ambijent, drugačija postava. Sadržaj radionice je takođe bio identičan prošloj, petoj radionici po redu. Novina je samo to da su prisutne članice koje su radile aplikaciju cijele salvete na pločicu, učile to raditi pomoću pegle. Pored članica Mi Bospa, prisutna je bila i novinarka iz Oslobođenja, kojoj sam na kraju radionice dala intervju :)... Budući da je pokazala veliko interesovanje za Decoupage, nisam vidjela razlog zašto i ona ne bi malo dekupažirala...
Olovo, sala u zgradi Opštine i rekordan broj od 24 učesnice na radionici. Naravno da sam bila iznenađena kada su grupica po grupica ulazile u salu... u jednom momentu sam pomislila da neće sve stati u nju :)... To je ipak bilo previše žena u jednoj prostoriji... osjećala sam se kao u školi...

S A R A J E V O



O L O V O


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!