subota, 4. kolovoza 2012.

Sreser, otok Pelješac, RH



Već mjesec dana se nalazim na godišnjem :)... u Sreseru, na otoku Pelješac, RH. Moja mama, Mia, Marley i ja... Kao što vidite Mia istinski uživa u skakanju sa "velikog" mola sa prijateljicom. Pošto je voda stvarno dosta duboka prisilili smo je da stavi "šlaufčić za bebe" :)... bilo je suza, naravno, ali bolje išta nego ništa:).



Marley je prvi put na moru i čini mi se da mu pravo godi.... napokon šeta po terasama i na friškom je zraku. Raduje se šetnji obalom više nego samom kupanju :(... svejedno je... ne mora biti lud za plivanjem da bi mu boravak na moru bio super...



Dakle, ovo je vrijeme pravog odmora, uz poneku knjigu i dobar film ali bez mojih rekvizita za scrapbooking, tako da u ovom periodu nisam apsolutno ništa pravila... Još nisam sigurna koliko ću ostati ovdje ali u svakom slučaju čim se vratim kući osvježit ću Blog sa nekom kreativnom sitnicom :) pa ćete tako lako uočiti moj povratak:)...


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!