petak, 15. lipnja 2012.

Godišnjica mature...

Ovih dana stvarno ludnica:)... slavili smo godišnjicu mature pa je sve ostalo palo u neki deseti plan. Konačno prošlo je i sada nam je ostalo da sređujemo utiske i lagamo se vraćamo u kolotečinu. Bilo je stvarno predivno biti nakon silnih godina opet sa dragim ljudima. I pošto smo mi generacija koju su ratna dešavanja rasula na mali milion strana, pitam se kako bi moj život izgledao da se taj nesretni rat nije desio. Da smo svi ostali u svojim kućama i imali udio u kreiranju života jedni drugih :). Mislim da bi bilo predivno.
Budući da ovih dana nisam skoro ni ulazila u svoju radnu sobicu, odnekuda sam izvukla čestitkicu koju do sada nisam postavila na blog pa ću to sada napraviti... neka se malo šareni. Bar dok ne sredim utiske i ponovo ne dobijem inspiraciju da napravim nešto lijepo.


3 komentara:

  1. E, što bi bilo da je bilo... ili da nije bilo.. vidim da je bilo jako emotivno:))
    preslatka ti je ova "odnekud izvučena" čestitkica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da Eda! Stvano je bilo nekih pozitivnih vibri i nešto dubljih emocija nego inače... pa me valjda malo "šutnulo" ;). Čim si postavljam pitanja tipa: šta bi bilo kad bi bilo???
      Naime sa većinom mojih osnovaca išla sam i u Gimanaziju (sa nekima i na fax) pa su u pitanju neke "dublje" veze... otuda pretpostavljam i sve te emocije i sva ta pitanjca. Pusa!

      Izbriši
  2. Nek se samo šareni...prekrasna je!
    Da, bilo bi predivno, ali čovjek snuje a Bog određuje kako će biti i ponekad smo nespremni prihvatiti tužne stvari koje nam se dese u životu, ali ipak se s vremenom navinemo i živimo dalje u vječnoj potrazi za srećom! Drago mi je da si imala priliku ponovno biti u društvu svojih vršnjaka!
    Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!