utorak, 21. kolovoza 2012.

Još malo decoupage-a...

Donela sam iz kuće na moru neku staru kutijicu koju mi je Mia poklonila prije par godina, pa sam je odlučila "upariti" sa mojim koferom za koji sam nedavno dala i tutorijal u ovom blogu. 
Kako mi kutija i kutijica nikada nije dovoljno jer scrapbooking traži mali milion detalja... učinilo mi se kao dobra ideja. I na kraju je slatko ispalo i baš lijepo izgleda na polici koju sam za njih predvidjela :)
Unutra je to obična kutijica odvojena jednom horizontalnom pregradom koja služi kao držač ladica (dvije male kutijice) i na vrhu ima kartončić više u dekorativne svrhe, nego što ima neku funkciju. Vrlo jednostavno i da se napraviti za neka 2-3 sata, pa ako imate višak vremena i nešto elana pokušajte...




4 komentara:

  1. Baš je simpa!
    I sviđa mi se jako izgled bloga. Pre par dana sam menjala template svog bloga i ovo je bilo u najužem izboru :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Lyra... da i meni se svidio ovaj template, pa ušao u uži izbor i kao što vidiš - pobjedio :)...
    Sada sam pogledala tvoj novi blog... template je fantastičan... očito volimo isti stil :)
    I pozivnice su ti haos. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Cornella, posle čini mi se čitavog veka, eto me da vidim šta se radilo dok nisam bila na blogu. U pravu si, kutijica i kutija nikad dovoljno, mada meni više od kutija nedostaje prostor za iste. :) Lepo si ti uparila svoje kutije, zanimljiv je ovaj motiv starih razglednica. Ja takođe volim da ukrasim kutije u kojima držim materijal, tako nekako sve dobije dušu. ;) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se već bila zabrinula što te nema na Blogu! Nadam se da si se ljepo odmorila. Što se mene tiče, ja sam se više umorila ovaj mjesec pa sada od 01.09. planiram da idem na pravi pravcati odmor :)...
      Na žalost, nema se šta puno vidjeti na mom blogiću jer nisam bila nešto aktivna... nemam nešto inspiracije, malo sam se uljenila a neda mi se forsirati... nadam se da će zima biti biti drugačija... pozdrav!

      Izbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!