četvrtak, 9. kolovoza 2012.

Edwin i Tilda... AGAIN :)



Sinoć sam doputovala i odmah jutros požurila sa ove dvije čestitkice  :)... čisto da malo osvježim blog. Nisu loše ispale, s tim da bi sada da ih ponovo radim svakako izostavila ove crvene detalje u vrhu. Nekako bi čestitke izgledale puno "čistije" bez njih... Vjerovatno bi i crvene dugmiće i maramu kod Edwina ostavila svjetlije sivo/plave :)...
Kada završite rad tek onda vidite mane i nedostatke istog... zar ovi pečati u vrhu (sretan rođendan) ne bi bolje pasali kada bi bilo u tamnijoj smeđoj/crnoj nijansi???

Broj komentara: 5:

  1. uvjek mislim kako je ovo američki blog,a kad pročitam tekst vidim da nije. čestitke su fantastične!

    OdgovoriIzbriši
  2. E ovo je pravi kompliment draga Tina :)... Amerika je majka scrapbookinga pa je logično da su tamo i najjači u ovom "zanatu".
    Hvala ti puno i pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista, nema većeg komplimenta od Tininog! Najlepšim radovima iz scrapbookinga divim se upravo na zapadnim blogovima i ne čudim se što su je preslatka Tilda i Edwin :) podsetili na strane blogove! Glavni motivi čestitke mi ne dozvoljavaju da budem objektivna, pa ne bih komentarisala detalje koje si navela. Takođe znam i da tzv. nedostatke vidi obično samo tvorac, pa ja ovaj put nikakvih zamerki nemam. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!