utorak, 29. siječnja 2013.

Lampa, tanjur i ostalo...

Ja još uvijek imam problem sa uploadom slika... ne mogu ih postaviti normalnim putem nego samo u HTML obrascu... stvarno mi nije jasno šta se dešava... Da li neko od vas ima sličan problem??? Sada baš i nemam vremena češljati postavke na Google računima... a i nisam sigurna da je do setovanja... Ništa mi nije jasno!
I dok se gombam (kako bi Mia rekla :)) sa google računima i uploadom i lagano pripremam za sutrašnju radionicu u Bijeljini, slikala sam one stvarčice što sam uradila proteklih dana za moju mamu i prijateljicu. Lampa i drveni tanjur za mamu i za prijateljicu saksije, tabakera i kutijica za nakit ili neke sitnice jer je jako mala :). Nadam se da će im se svidjeti...





Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!