ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Šesta i sedma radionica - Gradačac i Žepče

Do sada sam uglavnom radila sa Marabu priborom za decoupage... ovih dana naletim na super ponudu za kompletan pribor od firme CADENCE, mislim turskog proizvođaća. Cijene su fantastične pa me malo zagolicalo :)... da li neko od vas ima iskustva sa ovom markom... kakvi su? Imaju skoro sve u ponudi: od salvetnih ljepila, akrilnih boja, krekle lakova (dvokomponentnih i jednokomponentnih), patina, akrilni lak u spreju i td. Da se ne desi da potrošim brdo love i prolupam :(...
Evo neke od slika sa radionica u Žepču i Gradačcu... opet smo radile tri male sličice pa pogledajte kakva je bila atmosfera. Na kraju radionice u Žepču, koordinatoricu Mi Bospa (Eldinu) i mene su pozvali sa lokalnog radija da damo intervju :)... hehehe... upoznala sam dosta zanimljivih ljudi i stekla neka nova iskustva.




2 komentara:

  1. Nisam lično koristila tu ''marku'' ali sam videla na internetu dosta njih koji koriste pribor tog proizvođača. Pokušaj da ukucaš na google-u kakva su iskustva sa tim, sigurno je neko objavljivao. Lepi su vam radovi sa radionice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Milice! Da, progooglaću malo pa vidjeti... pa dok ih dosta koriste vjerovatno nisu loše... :)... nadajmo se jer su stvarno dosta povoljni...pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!