utorak, 29. siječnja 2013.

Mijine zeke :)

U međuvremenu sam nekako uspjela pokupiti neki virus na FB pa sam imala problema da sve vratim u normalu... nije mi jasno kako ali profil na Bloggeru mi je bio privremeno deaktiviran :(... da li da i to pripišem virusu ili je posrijedi nešto drugo??? Bilo kako bilo, opet sam ga nekako aktivirala i uspjela uploadovati slike, pa sam se pravo obradovala da sada mogu opet nastaviti sa blogiranjem... Malo sam se zabrinula kako sam vremenom postala ovisna o ovom virtuelnom svijetu :). Ja ovaj svoj Blog shvatam kao neki svoj radni dnevnik i podsjetnik, tako da sam ovih dana bila prilično izgubljena i zbunjena nemogučnošću uploada :(.
Između radionica kojih je u zadnje vrijeme bilo stvarno podosta, uhvatila sam malo vremena za sebe pa sam malo dekupažirala :)... napravila sam mojoj mami jednu slatku lampicu i jedan tanjur za sitnice :)... i još ponešto, ali sličice će biti nakon što ih slikam... u međuvremenu evo slike sa "privatne radionice" održane samo za moju Miju... vidite kako je ponosna na svoj rad...




Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!