petak, 30. studenoga 2012.

Prva radionica decoupagea, održana u Tuzli

Ovih dana svašta lijepo se dešavalo :)... Mi-Bospo Tuzla me je angažavao da vodim radionice decoupagea u svim mjestima gdje imaju svoje klubove žena. Za početak sam održala 2 radionice i bilo je fenomenalno. Prva radionica je bila u Tuzli, 20.11.2012. Ljepo smo se družile a prisutne članice Kluba MŽB su mi rekle da su i puno toga naučile. Tema je bila "Osnove Decoupagea" i ja sam se potrudila da im što bolje objasnim samu tehniku... osvrnula sam se naravno i na varijante salvetne tehnike... kao što je tehnika raspucavanja, rad na staklu, obrnuti i dvostruki dekupaž, rad na porculanu, tekstilu, pittorico,shabby chic, patiniranje... ali o ovim tehnikama govorila sam vrlo malo jer će one biti predmet nekih drugih radionica (ako ne pod pokroviteljstvom Mi-Bospa, onda mojih samostalnih :) Evo malo sličica sa prve radionice da vam dočaram atmosferu :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!