srijeda, 21. studenoga 2012.

Jedna vrlo stara kutijica

I evo u ovom postu jedna vrlo stara kutijica. Ne znam tačno koliko ali kada sam je sređivala unutra negdje na dnu bila je zaljepljen novinski papir na kojem je bio nekakav datum iz 1961 g. Znači da je stara više od 50 g. Tim prije je bilo veće iskušenje urediti je. Kada sam je uzela u ruke zamislila sam je ovako nekako uređenu. I baš zato mi je posebno draga. Pripadala je baki moje susjede dugi niz godina i ima prilično bogatu istoriju. A ja volim baš takve stvari. Sa istorijom... Smjestila sam u nju neke od mojih najvažnih recepata za kuhanje. I zato što su mi tako važni držim ih pod ključem :).
I da, da još kažem na kraju da mi je gripa konačno prošla i jako sam sretna zbog toga...







2 komentara:

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!