subota, 3. studenoga 2012.

Mijin izbor salvete :)

I još jedna jednostavna kutijica urađena u običnoj salvetnoj tehnici, bez nekih dodatnih pikanterija... osim možda što je velika roza ruža nešto naglašenija. Jaču boju sam postigla tako što sam naljepila motiv preko motiva :)... Ovo je još uvijek eksperimentalna faza dekupaža pa mi je pravo zadovoljstvo isprobavati i igrati se... Mislim kako još nije vrijeme za neke složenije radove. Želim još neko vrijeme da uživam u jednostavnosti izrade i upoznavanju materijala. Za sada vam mogu reći da mi najveće zadovoljstvo predstavlja rad na drvenim i terakota predmetima. Keramika, što je slučaj sa ovom kutijicom, je za moj ukus malo pretvrda... ili to ja možda opet  malo cjepidlačim :)
I još da kažem samo da je Mia odabrala salveticu za ovaj projektić, pa sam je na kraju slikala sa kutijicom da vidite koliko je sretna što je napravila pravi izbor jer joj se kutijica pravo svidjela :).












1 komentar:

  1. Vrlo lepo izgleda, sto zbog dobre realizacije, sto zbog Mijinog ostrog oka i dobrog izbora salvete! :) Mnogo mi se dopada fora sa motivom preko motiva radi jace boje i isticanja motiva!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!