četvrtak, 10. veljače 2011.

Strašno, strašno!

Strašno, strašno (kako bi rekla Mijica)! Tuzla postaje pravi zločinački grad. Samo u ovoj godini, ili bolje rečeno u ovih 40 dana, sam čula za dva-tri silovanja, tri obijena stana (od toga jedan je od mojih prvih susjeda), radnog mjesta mojih prijateljica... a juče se desilo i premlaćivanje nekog ubogog alkosa... Strašno! Polako se počinjem osjećati nesigurno u ovom okruženju. Policija nema skoro nikakvih ovlaštenja... osim legitimacije počinilaca (ako ih uopšte uhvate:)) Zakoni su katastrofa! Ili uopšte ne regulišu neku dosta bitnu problematiku (poput prosjačenja) ili ako je i regulišu onda je to užasno traljavo :( . Ne mogu se više nervirati oko ovih tema. Nekada (sada već prilično davno) mala sam izbor. Pa sam se dobrovoljno vratila kućici. Da li sam trebala? Pitanje je koje si, na žalost, sve češće postavljam... :(
U međuvremenu,  i dalje se nedam omesti :) Nastavljam sa kolotečinom. Danas sam šljakala do 17:00 i večeras krenula sa novim scrapbook albumom. Nešto novo... već mi se jako sviđa :). Dok ga ne upload-ujem evo jedan na temu: I love you :)
Ovih dana sam malo zapostavila čestitke. Zato ću se uskoro "iskupiti" sa par čestitki za Valentinovo i za Uskrs... ALI, prvo moram završiti Photo Album... :)





Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!