utorak, 15. veljače 2011.

Just Another Scrapbook Album...

Evo završila sam novi scrapbook album. Sladak je. Bar meni. Radila sam ga sa žičanim uvezom na novoj mašinici i naravno da sam prezadovoljna. Mašinica Zutter-ova i preslatka je. Barbi roza boje a najljepše od svega je što je veoma kvalitetna i predviđena za bušenje i uvezivanje debljih papira i kartona. I pribor koji ide uz nju (a zasebno se kešira :)) je takodje barbi roza. Pravo je uživanje raditi na njoj.
Paralelno sam napravila i montažu u Photoshopu sa slikama, da bude jasnija svrha albuma. Pošto me nedavno jedna moja prijateljica pitala kako pišem po ovim albumima :(. A ja mislila da je sve jasno ko dan :)
Sada ću upload-ovati album prazan... a u slijedećem postu sa slikama...




Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!