petak, 4. ožujka 2011.

Konačno petak :)

Konačno je petak. Obožavam ga jer mi se uvijek čini kako ću baš ovaj vikend potući sve osobne rekorde u kreativnosti i produktivnosti :) Vječiti entuzijasta! U ponedeljak redovno sa žaljenjem konstatujem kako se vrijeme opet nekako izvuklo i kako sam svoju energiju opet raspršila na 6 strana. Možda je i nemoguće drugačije. Osim da se totalno izolujem :)
Evo Matrioške iz prethodnog posta i dvije uskršnje čestitke sa dobrom starom Tildom... Motivi na čestitkama su: "Tilda hugging Bunny" i "Tilda with egg". Pozadinski papiri su moj osobni design i print.
Čestitke sa ruskim lutkicama tzv. matrioškama su osobno printane i dizajnirane. Prva je rađena u decoupage stilu a druga scrapbooking.
Stvarno bih voljela znati koje se vama više svidjaju ali vi ne volite pisati komentare :( ... Šteta!




Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!