subota, 1. listopada 2011.

Martha Stewart Circle Cutter

U četvrtak treba da mi stignu nove igračkice :). Između ostalog i fenomenalni Martha Stewart Circle Cutter! Iako imam Big Shot i šablončiće za rezanje krugova, vremenom sam zaključila da to nije dovoljno jer mi oni daju mogućnost rezanja samo 5 različitih vrsta kružića. I kada mi zatreba neka među-dimenzija onda sam u gabuli :(. Ne trošite novac na one jeftine cutter-čiće tipa šestara jer pored toga što mogu rezati samo tanke (do 100/120 gr) papiriće, oni u sredini ostavljaju užasne rupice koje morate kamuflirati, pa se jednostavno ne isplate. Informacije radi pogledajte: http://youtu.be/42H8dGkeaJc  - pa zaključite sami o čemu pričam.
I evo još par sličice na temu Tilda i Edwin kuvari... Slatki su i ja im jednostavno ne mogu odloliti... :)



Broj komentara: 6:

  1. Hvala za korisne savete, i sama sam iskusila bacanje novca na alatke koje su (samo) na izgled korisne... Radujem se tvojim novim igrackicama, pisi kad stignu! Nego, mnogo su ti slatki ovi kuvari! :))) Zaista, ne postoji cestitka na kojoj njih dvoje ne mogu pronaci svoje mesto.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Jasna. I ja se radujem... ah, malo ko može razumjeti kako se mi radujemo našim igračkicama... Moja prijateljica se već malo plaši za mene :) što umjesto parfema i sl. za Božić, rođendan, godišnjicu i sl. poručujem Big Shot, Slice ili Zutter - mašinicu ... hehe...
    Pišem kritike čim dobijem igračkice... pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Da... pravi... ja ih obožavam. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. PReslatke karte! I ja se evo takođe pridružujem molbi da pišeš o svojim novim igračkama kada sitgnu, mene će to takođe mnogo zanimati!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ok, obećavam nešto icrpnije o svemu u narednim postovima. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!