srijeda, 12. listopada 2011.

Clear cards

U subotu sam kuma prijateljici pa je to bio povod da se latim vjenčanih čestitki koje sam do sada vrlo uspješno izbjegavala. Ne postoji neki poseban razlog. One trebaju biti nešto klasičnije a "klasika" je inače u mom životu nešto čemu ja nisam posebno naklonjena. Možda je to bio dovoljno dobar razlog što me izrada takvih čestitki nije nešto posebno privlačila.
Budući da moja prijateljica povremeno navrati na ovu stranicu, napravljene čestitke postavit ću naredne nedjelje jer još nisam sigurna koja će završiti kod nje :)
U međuvremenu evo rezultati jednog eksperimenta. Čestitke za svaku priliku rađene na providnom materijalu. Vjerujem da na zapadu postoji posebna providna plastika baš za tu namjenu.... ja sam koristila deblju plastiku koja se koristi za ukoričavanje knjiga i skripti. I rezultat nije loš. Ostalo klasika... papirići, kartončići, pečati, Fiskarsov scallop, bjela gel olovka... kada smo kod olovke otkit ću vam nešto za što sam trebala dosta love i vremena. Meni najbolja od svih isprobanih je ona marke Signo (signo uni-ball).... dovoljno debela, dovoljno bijela i efekat je super... A sada čestitke!






2 komentara:

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!