četvrtak, 21. travnja 2011.

Sretan Uskrs!

Posljednja prilika da uploadujem još neke od mojih Uskrsnih čestitki... Uglavnom sa motivima Tildi :) Moj omiljeni stamps lik... Sve su rađene uglavnom standardnom tehnikom... scrapbook papirići korišteni kao background, pečati bojeni kombinacijom flomastera "Hobby Solution"  i water brush tehikom i ramovi rezani na mojoj omiljenoj igrački "Big Shotu" i sa šablonima Spellbinder nestabilities... Na zadnjoj u nizu koristila sam i embossing folder za zeleni dio sa insektima i gušterima...
Svim čitateljima mojih blogova koji slave želim Sretan Uskrs i dobar provod u krugu familije i prijatelja.



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!