subota, 9. travnja 2011.

Groznica proljetnog spremanja...

Pored posla i normalnih dnevnih obaveza uhvatila me i groznica "proljetnog spremanja" pa je vremena za hobi sve manje :(. Ipak, tu i tamo nešto uspijem napraviti. Ništa posebno. Uglavnom malo eksperimentišem sa novom mašinicom. Zato forsiram kraće projekte poput čestitki. Sada ću da uploadujem na blog neke od mojih eksperimenata. Nisam baš prezadovoljna ishodom. Po meni, svakoj nešto fali... Prvoj npr. natpis nije baš "legao", predzadnjoj: pčelica u centru kruga nije nešto dojmljiva... treba jača sličica a Tilda, tj. zadnja čestitka je ispala prejaka jer je Mia insistirala da je obojim u u jarko plavu... :)
Danas sam počela da radim knjižicu za recepte. Nešto u stilu "paperbag" albuma... Sviđa mi se kako izgleda. Sladak poklon za mame, tetke i bake... ali i za prijateljice, sestre i dr.






Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!