četvrtak, 4. travnja 2013.

Suverniri...

Jeste li probali printati salvetu na malom kućnom laseru? Za one koji nisu imali pojma da je tako nešto moguće, evo opet jedne dobre ideje.... Prije neki dan sam dobila zadatak da napravim par suvenirčića od jedne tuzlanske firme. Prvo sam pomislila da to nije za mene jer ja ne radim suvenire... a onda nakon malo razmišljanja šta bi se tu moglo napraviti sinula mi je ideja... otprintati fotke grada na bijelu salvetu i aplicirati ih na podlogu. I tako su nastale sličice, podmetači i par čestitki/razglednica. Super ideja za personalizirane poklone... odmah sam napravila i par sličica sa Mijom i Marlijem :)






Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!