subota, 12. veljače 2011.

Pečati (Stamps)

Kako bitnu stavku u izradi čestitki i foto albuma čine pečati, odlučila sam napisati post samo o ovoj temi.
Dakle, pečati (stamps) su neizbježni za "oživljavanje" vaših scrapbooking maštarija. Postoji jako puno firmi koje se bave njihovom proizvodnjom. Ipak, lider u proizvodnji pečata je Magnolia, i upravo ona je vlasnik čuvene Tilde i Edwina. Oni su me još prije par godina "zapalili" za scrapbooking. Kada se samo sjetim... bila je to ljubav na prvi pogled :)
Srednja cijena svakog pojedinačnog pečata je 8-9 EUR. To je prilično jaka cijena za ovo naše podneblje. Možda i ne bi bila da je tih pečatića 50-tak... međutim, njih postoji bezbroj. Ako ste megaloman i uz to još prilično jak potrošački mentalitet, kao ja, onda ste nadrljali :(
Naravno, pečati sami nisu dovoljni. Morate imati akrilne ploče na koje ćete "namontirati" pečat (jer većina njih su od silikona), zatim jastučiće u raznim bojama za otisak pečata, boje za bojenje unutrašnjosti pečata... zatim blender ili čestkica sa tankom za vodu za razmazivanje boje (bilo da su to specijalizovani vodeni flomasteri ili drvene vodene boje...).
Neki dan sam slučajno naišla na Geninnes Art Blog. Žena ima prekrasnih ideja i zlatne ruke. Između ostalog daje tutorijal za izradu pečata. Izgleda prelako. Medjutim nije! Zato je bolje krenuti sa lakšim motivima. Sve što vam treba je olovka, papir, pribor za linorez (mislim da se tako kaže) i neka velika, mekana gumica (ona preporučuje Staedtler-ovu).
I za one koji bi rado o ovome nešto više, evo link: (http://blogdelanine.blogspot.com/search/label/handcarvedstampstutorial).


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!