srijeda, 19. prosinca 2012.

Kako napraviti čestitku salvetnom tehnikom

Vratila sam se iz Njemačke. Moja mala sestričina je blago rečeno predivna. Sa 9 mj. samo što nije prohodala... ima 7 zubića i svako jutro se budi sa predivnim osmjehom... jako je vesela i umiljata, pa je bilo logično da ću se zaljubiti u nju :)
Kupila sam divnih stvari za moje hobije... između ostalog i dosta salvetica za decoupage. Pošto je vrijeme božičnih i novogodišnjiih praznika ja sam napravila par čestitkica kombinacijom scrapbookinga i salvetne tehnike. Nisam odlolila iskoristiti predivne motive sa kupljenih salvetica :).
Motiv sa salvete sam izrezala i uz pomoć prozirne folije za održavanje svježine zaljepila na karton pa onda sve skupa izrezala i aplicirala na čestitku. Vrlo jednostavno... pokušajte napraviti nešto slično...
Dakle, stavite karton, na njega prozirnu foliju pa izrezani motiv. Preko stavite papir za pečenje ili obični kopir papir (što tanji) i onda peglom peglajte na srednjoj temperaturi 1-2 min. Izrežite zaljepljeni motiv i to je to.... Vrlo jednostavno a lijepo...
Evo mojih uradaka.... kako vam se čine?






Broj komentara: 6:

  1. Ovo s folijom sam dvaput pročitala... baš zgodna fora za izradu čestitki, rezultat je odličan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Eda... mogu se čuda praviti ovom tehnikom :)... Pozdrav!

      Izbriši
  2. Super ideja. Imam i ja salvete na sovice :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oduševit ćeš se kako se može dobro napraviti...

      Izbriši
  3. znaći folija ide na karton pa tek onda motiv sa salvete? jesam li dobro shvatila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako je tina... folija služi da zaljepi salvetu za karton. sve ovo zato da se karton ne kvasi salvetnim ljepilom jer bi došlo do njegovog deformisanja. to je način suhog ljepljenja cijele površine...

      Izbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!