četvrtak, 27. prosinca 2012.

Kutija za vino

Prošao i je i Božić i sada smo u iščekivanju novogodišnjeg slavlja. Zbog Marlija smo ograničeni u izboru "gdje i skime dočekati Novu godinu"... tako da ništa posebno nismo planirali. Uostalom, uvijek se za božićne praznike nekako "ispucamo" sa druženjem, pa mi novogodišnje slavlje dođe nešto kao malo previše :(. Bilo je lijepo ovoga Božića. Čisto familijarno i veselo. Skoro svakog Božića pozovemo nekoga od naših prijatelja. Ovog puta to je bila mamina najbolja prijateljica... teta Nada. Jedna vesela i neopterećena žena, kojoj je muž umro a djeca odselila prije 15-tak godina za Holandiju.
Svako od prisutnih je od mene dobio i neku decoupage sitnicu. Mama sliku i kutijicu za nakit, teta Nada je dobila set: kutijica - flašice - svjećnjaci sa motivima lavande a sestra je dobila album za slike koji ću prikazati u nekom od narednih postova. Mia je dobila kutijicu sa mojim omiljenim motivima Zeka a zet je dobio vino upakovano u ovu antiknu kutiju...





Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!