nedjelja, 27. listopada 2013.

Radionica scrapbookinga u Sarajevu

Ne sjećam se kada sam zadnji put bila na ovim stranicama... razlog je nedostatak slobodnog vremena. I kada ga imam gledam da se malo odmorim uz neki dobar film... Ipak, između poslovnih obaveza i sve učestalijih radionica decoupage-a, ovih dana našla sam vremena i održala svoju prvu radionicu scrapbookinga u Sarajevu. U subotu je zakazana druga po redu i to u Tuzli. Termin je već popunjen i ja se već unaprijed radujem jer grupica potencijalnih učesnica je stvarno posebna. U međuvremenu, evo par snimaka iz Sarajeva, čisto da bi vidjeli atmosferu...




Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!