petak, 21. lipnja 2013.

Radionica u Workshophani, Sarajevo

Naizgled ovo je samo jedna od mnogih radionica koje sam održala širom naše lijepe zemlje... međutim, za mene je ovo bilo jedno novo i prelijepo iskustvo. Osim što sam se tri sata družila sa šest novih i vrlo kreativnih žena/djevojaka na radionici, upoznala sam i vlasnice fenomenalne "Workshophane" Belmu i Elu... sve njih sam doživjela kao da se poznajemo već dugi niz godina... Uz dosta smjeha i neobaveznog čakulanja, nastojala sam im prenijeti što više mog znanja i iskustva iz oblasti decoupagea. Zahvaljujem se svim osobama koje su prisustvovale radionici na divnom druženju. One su bile "od riječi" i 38 st. vani nije ih spriječilo da dođu na zakazanu radionicu :). Takođe se zahvaljujem Belmi i Eli što su učinile da održavanje ove radionice postane izvodljivo... Svima želim puno uspjeha u savladavanju novog hobija!







Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!