ponedjeljak, 31. prosinca 2012.

SRETNA NOVA GODINA

Spremate li se za najluđu noć u godini :)... Ja ću je provesti u krugu svoje familije u skoro istom sastavu kao za Božić. Jedino mama ide sa prijateljicom na proslavu van, pa smo sestra i ja silno uzbuđene da je dotjeramo da sva blista. Ona je to dok smo bile klinke činila za nas pa se sada osjećam malo čudno, da budem iskrena... ali opet je to nekako ljep osjećaj. Ja ustvari jako volim da ugađam mojoj familiji makar to i nije baš lako kada su vam mama i sestra Vodolije... Imate li vi neku Vodoliju u blizini? Ludite li i vi na to koliko su samouvjerene i uvijek spremne odbaciti vaše sugestije i pomoć... Ako ste Lav kao i ja, onda ste svjesni koliko bola mogu da vam nanesu kada ih želite usrećiti... Ipak, sve je puno lakše ako prihvatite da Vodolije imaju svoju istinu, svoj ugao iz kojeg posmatraju stvari, svoj ukus i da sve što izlazi iz tih okvira nije uredu... morate biti kao oni jer sve drugo ne valja... Znate na šta mislim?! Druga sestra, moj muž i Mia su svakako drugačiji, uvijek su sretni kada nešto činite za njih... naročito Mia... a tek Marley :) (Djevice!).
Praveći čestitke za Izazov napravila sam još neke koje nisu ušle u uži izbor, što svakako nije razlog da ih ne postujem :)... Pa evo, iako su škartirane možete ih pogledati i uporediti sa onim iz prethodnog posta, tako ćete najbolje vidjeti njihove mane....
Dragi moji, želim vam lijep provod večeras i puno sreće i uspješnih uradaka u Novoj godini.




2 komentara:

  1. i ja sam kod kuće po x,y put. imam i ja vodenjaka(sestru) i lava(brata) sve najbolje u novoj 2013!

    OdgovoriIzbriši
  2. ma kada izadjem van onda uvijek kažem kako sam trebala ostati kući. Kući je ipak najbolje :). Voljeli bi znati šta si ti u horoskopu, onda bi znala koliko ti je teško (lako) sa njima ;). Sretna nova godina Tina!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!