srijeda, 11. travnja 2012.

Mia, Marley i Rio

U petak i subotu smo imali goste. Naši prijatelji iz Brela (kojima sam bila i kuma na vjenčanju u oktobru prošle godine) su došli za raspust sa svojim novim ljubimcem Riom (jazavičar, star 2 mj.). Ne moram ni spominjati kako je to djelovalo na Miju:). Ostavila me u pola posla i igrala se... Moja jaja su pala u deseti plan. Zato sam slikala uglavnom njih troje u igri. 




Ove dole slike su napravljene sutradan, kod moje sestre, gdje je si Mia dala puni odušak. Nije bilo ni Marlija ni Ria pa je bila na miru i u punom kreativnom zanosu :)... Sestra joj je izbušila par jaja pa je bila presretna da ih može ukrašavati vodenim bojama. Kao što vidite, boje nije bilo samo na jajima :).
Zadnje dvije slike su "prava" jaja. Ispala su dobro! Meni su se jako svidjela...





Broj komentara: 5:

  1. Eh, koliko puta su se moji planovi 'super tetke' izjalovili... Ja isplaniram da nesto radim sa klincima mog brata, a onda im u poslednjem trenutku neko ili nesto odvuce paznju. :) Slike su super, vidi se da je Mia uzivala, a i jaja su dosla na red! :) Radujem se Uskrsu, videcemo kako ce ova tetka motivisati decu na farbanje jaja! :) Puno, puno te pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa da vidim da ti je scenario poznat! Želim ti puno sreće sa klincima i nadam se da ćeš i ti nešto postovati da nam dočaraš atmosferu... Pusa!

      Izbriši
  2. Meni se isto sviđaju i jaja i psi i slatka Mia!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam... podrška je neophodna u kreativnom radu... nastojaću da vas ne razočaram... pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!