ponedjeljak, 19. rujna 2011.

Tilda again :)

I evo, napokon da krenem :). Danas je na tapeti bila Tilda... Dobra stara Tilda. Ona uvijek služi za zagrijavanje... da me motivira i da neke konstruktivnije ideje. Kada nemam inspiracije, a to se obično dešava nakon pravljenja dužih pauza (kao što je sada slučaj), uvijek je tu negdje dobra, slatka Tilda. Pri samom pogledu na nju dobijem volju i onda krene :). Biće da sam zaljubljena u nju. Ali i u Edwina, isto tako. Neodoljivi su. I dalje tako mislim uprkos svakodnevnim kritikama ukućana da bi trebala konačno preći na nešto ozbiljnije... Svakodnevno slušam: pa zar već nisi prevazišla Tildu??? Ma daj da vidim ko nju može prevazići :))). Ne kuže oni ništa!
Ove čestitke koje sam danas radila su prilično jednostavne. Za njihovu izradu vam trebaju, pečati motiva, bojice/flomasteri za kolorisanje, papir za background i big shot ili slice mašinica za okvire i detalje. Šablon tipa Spellbinder Nestabilities, Nellie Snellen itd. Tu i tamo pokoji cvjetić... i to je to. E pa da vidimo šta sam danas napravila:










2 komentara:

  1. Drago mi je što si počela sa radom, pa još sa Tildom. :)) Ona je pravi izbor u svakom trenutku! Super čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Jasna... Pa da Tilda je Tilda... Znam da je i ti voliš :). Mi znamo šta je dobro, u svakom slučaju. Čestitkice nisu loše ali su strava loše "ispale", tako da ću ih prekosutra (sutra putujem) ponovo slikati na dnevnoj svjetlosti... Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!