subota, 16. srpnja 2011.

Scrapbooking paper

Na Pelješcu sam već 10-tak dana. Tu i tamo malo odmaram, malo radim po i oko kuće i vrijeme prolazi. Veći dio dana nastojim ugoditi mojoj 6-godišnjoj sestričini Miji. Ona je moja velika... najveća ljubav. Učim je plivati, roniti, skakati sa mola, rolati... natječem se sa mojom mamom koja će joj više ugoditi :). A ona, već odavno sve kuži. I naravno, koristi. Do četvrte godine je slutila da je pametnija od svih nas skupa a sada je definitivno sigurna u to :). Slatkiš, meduljak... uljepšava nam svaki sekund ovog nevjerovatno toplog ljeta.
Vrućine su katastrofalne a radijacija uglavnom preko 9. To znači da smo na plaži samo od 9-10 i od 18-19:30...
Ostalo vrijeme se nekako organizujemo... sa zatvorenim vratima i griljama, klimom, knjigama, kompom i tv-om. Evo par papirića koje sam napravila ovih dana... dimenzije: 30 x 30 (300 dpi). Svi papiri su dvostrani a predložak traži još rada, pa će vremenom vjerovatno biti modificiran.

4 komentara:

  1. super su ti papri, prvi bord mi lajk, ja sam pobjegla od vrućina, ali zanm kako je na moru, još malo i vraćam se kućici i prženju, have fun :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam čula da su ljudi iz Rijeke nevjerovatni... ti si živi dokaz. Uvijek tako topla i srdačna. Voljela bi te upoznati. Možda jednom nam se i posreći. Ako bude kakav sajam u Tuzli ili Rijeci :). Drago mi je da ti se svidjaju moji papirići, mada se slabo vidi jer nisam mogla veći upload zbog izgleda stranice. Pusa i čujemo se...

    OdgovoriIzbriši
  3. Divno, divno, divno! :) Već sat vremena gledam i divim se tvojim radovima! Pratim te na Artijani, ali tek sad sam provalila da imaš blog. Još jednom - sve pohvale i srdačan pozdrav od Jasne iz Beograda!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Jasna! Mnogo mi znači ovo što si napisala. Užasno sam samokritična i rijetko kada zadovoljna onim što napravim, tako da mi pozitivni komentari stvarno puno znače.Pusa!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!