ponedjeljak, 20. lipnja 2011.

Kreativnost i humanost...

Malo sam surfala po blogovima i oduševila se koliko je puno kreativnih ljudi oko nas... Na žalost, nemam baš vremena vidjeti sve što bi htjela... Većinu sam stavila na svoj blog kako bi i drugi mogli vidjeti bar dio kreativaca sa ovih naših prostora... predivan nakit, tašne, decoupage, čestitke... Da i bebi cipelice... preslatko!
Oduševila me i humanost ljudi koji se brinu za napuštene životinje i udomljavaju nezbrinuta, najslađa stvorenja na svijetu. Između ostalih i djevojka iz Bgd (http://unikatne-zenske-torbe.blogspot.com/". Svaka čast! I ja sam prije nekoliko godina zavirivala pod automobile i "čupala" kućiće kako bi ih previla, nahranila ili odvela veterinaru... Onda bi ih par dana poslije gradske vlasti "zbrinule" na najokrutniji način, a ja bi danima bila u depresiji :(. I nisam se dala... Učlanila sam se u lokalno društvo za zaštitu životinja, pokušala da budem korisna... štampala u par navrata plakate kako bi skupili što više hrane i love za moje ljubimce... I opet sam nakon nekog vremena bila jako razočarana prepucavanjima članova dva suprostavljenja "humanitarna društva". Pokušala sam ih spojiti ... ali nije išlo. I ja sam konačno digla ruke jer su moje frustracije počele u velikoj mjeri uticati na moj život. Danas nema dana da ne nahranim bar 2-3 mojih uličnih čupavka i odem svojim putem... Sebično, znam. Ali nekako živim s tim. Duboko uvjerena da ima puno dobrih ljudi koji rade nešto konkretno i koji još nisu "izgorili" u svojim akcijama... 




2 komentara:

  1. šta reći na ovako ozbiljnu temu, osim da je šteta kada se volja i energija troše na rivalitet i sitničarenje umesto da se usmere u zajedničkom pravcu koji bi doneo nešto dobro i opipiljivo...

    a čestitke su bombonica, kao i uvek! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da apsolutno si u pravu... zato se i nerviram. Užasno! Hvala na komplimentima za čestitke i veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na pozitivnim komentarima!
Vaše sugestije i pohvale su mi od velikog značaja i dodatni su poticaj za moj dalji rad i razvoj mog hobija!